Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след теглене без кука

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
    Аре стига му наливахте масло в огъня де! Станалото - станало! Да търпи до утре по светло и да опита да поспи, че е баядисал вече сигурно от нерви. дано са ти минимални пораженията, колега.
    Дано
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от aleck Покажи съобщение
      ... Супер ми е притеснено и не мога да чакам до утре да разбера какво й е....... Някакви идеи...??????
      Казвай колега, какво и има на колата, че и нас ни хвърли в потрес с тая история. Искрено се надявам да сте измъкнали някой маркуч, всичко друго си е шибан рокендрол.
      Last edited by Liminat; d.m.y г., 08:35.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
        Казвай колега, какво и има на колата, че и нас ни хвърли в потрес с тая история. Искрено се надявам да сте измъкнали някой маркуч, всичко друго си е шибан рокендрол.
        Един приятелски съвет (ако не си погледнал) - вдигни си кората на багажника и погледни да не би куката да е при крика и комплекта за сваляне на колелата .
        Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
          Един приятелски съвет (ако не си погледнал) - вдигни си кората на багажника и погледни да не би куката да е при крика и комплекта за сваляне на колелата .
          Ако е към мен, моята абсолютно си е там, само дано не ми се налага да я ползвам, че си е кофти тръпка, дори и да теглиш
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD

          Comment


          • #20
            Колега чакаме раззвръзка и дано е малкото зло, разбирам те напълно. Като ми има нещо по колата и немога да спя
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #21


              Свалих гредичката и ето.......... Радятора, точно там, където влиза в гредата от едната страна..... Само това е поражението... е и гредата разбира се. Искам да питам: Това, цялото коляно, може ли да се смени само то, или трябва да сменя целия радиатор?????????
              Благодаря на всички за подкрепата и за мненията, за съжеление имам някъкъв проблем със сайта и не можех да ви благодаря до сега.......
              Last edited by aleck; d.m.y г., 13:27.
              Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

              Comment


              • #22
                Снимките са много малки. Качи ги по-големи.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Ами то излиза от пластмасата на радиатора и е единно цяло с него. Ти как мислиш?
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от aleck Покажи съобщение
                    ..... Само това е поражението... е и гредата разбира се.
                    Да го наречем малкия дявол... Който никога си няма работа! Е до сега съм пълзял и аз отдолу, викам си да дръпна една спринцовка антифриз, да го видя колко го бива и разбира се, капачката се приплъзна, похлопна тук-таме и... Потъна вдън земя, мамка му. Та я вдигах с крика, свалях колелото - нахлузих екипите естествено, оцапах се както си му е реда и едва я напипах накрая най-отдолу на бронята, най-към гумата с луди витки на китките през малък прозорец отдолу през корите. Не изпадна ни при запалване, нито при рязък старт напред или назад.
                    Е че от нищо - нещо, ей ти един час мръзнене и чевръсто приклякане. Нда, поне установих, че гайките на джантите са толкова слабо завити, че могат да ми ги свият и в движение... С тия пистолети със сгъстен въздух направо се... таковат.
                    Първоначално публикувано от aleck Покажи съобщение
                    ... Искам да питам: Това, цялото коляно, може ли да се смени само то, или трябва да сменя целия радиатор?????????
                    Аз също не мога да видя достатъчно добре какъв е проблема, но по радиаторите си съм се спасявал много пъти с металпластик от Бриколаж, едно немско в кутийка, с два компонента вътре-едното е като метален прах а другото-втвърдител, добре се справя с високи температури и за 10 лв дано те спаси от сложни маневри по търсене и смяна радиатор. Кофти е, че колкото е по-студено, толкова по-дълго стяга, иска си топъл гараж за поне една нощ.
                    Last edited by Liminat; d.m.y г., 16:07.
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
                      Да го наречем малкия дявол... Който никога си няма работа! Е до сега съм пълзял и аз отдолу, викам си да дръпна една спринцовка антифриз, да го видя колко го бива и разбира се, капачката се приплъзна, похлопна тук-таме и... Потъна вдън земя, мамка му. Та я вдигах с крика, свалях колелото - нахлузих екипите естествено, оцапах се както си му е реда и едва я напипах накрая най-отдолу на бронята, най-към гумата с луди витки на китките през малък прозорец отдолу през корите. Не изпадна ни при запалване, нито при рязък старт напред или назад.
                      Е че от нищо - нещо, ей ти един час мръзнене и чевръсто приклякане. Нда, поне установих, че гайките на джантите са толкова слабо завити, че могат да ми ги свият и в движение... С тия пистолети със сгъстен въздух направо се... таковат.

                      Аз също не мога да видя достатъчно добре какъв е проблема, но по радиаторите си съм се спасявал много пъти с металпластик от Бриколаж, едно немско в кутийка, с два компонента вътре-едното е като метален прах а другото-втвърдител, добре се справя с високи температури и за 10 лв дано те спаси от сложни маневри по търсене и смяна радиатор. Кофти е, че колкото е по-студено, толкова по-дълго стяга, иска си топъл гараж за поне една нощ.
                      Метал пластик - би ли прочел дали става за пластмаса? ПоксиПол пише, че не става - люпи се от нея. Локтайд имат такова, но върви и с активатор
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Метал пластик - би ли прочел дали става за пластмаса? ПоксиПол пише, че не става - люпи се от нея. Локтайд имат такова, но върви и с активатор
                        Не става дума за лепене, по-скоро ако е спукано коляното да бъде направен един пласт отгоре, или по-добре един пласт, върху него да се намотае нещо като бинт и още един пласт, така ще стегне върху пукнатината, без да пропуска течността и без да създава проблеми поради различни температурни разширения. Мазал съм /къде ще ходя, сервират ми спукания при демонтаж радиатор, вирнали веждите нагоре -така си бил, спукан, нищо, че не е пропуснал и капка за повече от година и готови с телефона да ми поръчват друг.../ радиатора на връзката между пластмаса и алуминиевите ребра - изпушва безпогрешно. Ъъъъъ... отделно залепени 50 ст на отсрещния тротоар, да гледаш сеира на мераклиите да си ги вземат
                        Знаменит материал, направо съм лепил и планка на пробито гърне, както и съм изпушвал дупки по гърнето, спасява те от заварчици или смяна, поне временно, но добре знаете колко време издържат някои от гърнетата, с които сменят, а със по-специалните като вид и форма си е гаден трилър.
                        Аз не обичам много да го хваля, щото като ида да го търся да ме намеря празни рафтове, но тук май наистина трябва да си помагаме кой с каквото може, че нещата са си ...
                        Еле па тия ни теми за скърцанията, направо трябва да се скрият и да не се виждат от всеки, че има да караме алфи... вечно.
                        Last edited by Liminat; d.m.y г., 17:30.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
                          Не става дума за лепене, по-скоро ако е спукано коляното да бъде направен един пласт отгоре, или по-добре един пласт, върху него да се намотае нещо като бинт и още един пласт, така ще стегне върху пукнатината, без да пропуска течността и без да създава проблеми поради различни температурни разширения. Мазал съм /къде ще ходя, сервират ми спукания при демонтаж радиатор, вирнали веждите нагоре -така си бил, спукан, нищо, че не е пропуснал и капка за повече от година и готови с телефона да ми поръчват друг.../ радиатора на връзката между пластмаса и алуминиевите ребра - изпушва безпогрешно. Ъъъъъ... отделно залепени 50 ст на отсрещния тротоар, да гледаш сеира на мераклиите да си ги вземат
                          Знаменит материал, направо съм лепил и планка на пробито гърне, както и съм изпушвал дупки по гърнето, спасява те от заварчици или смяна, поне временно, но добре знаете колко време издържат някои от гърнетата, с които сменят, а със по-специалните като вид и форма си е гаден трилър.
                          Аз не обичам много да го хваля, щото като ида да го търся да ме намеря празни рафтове, но тук май наистина трябва да си помагаме кой с каквото може, че нещата са си ...
                          Еле па тия ни теми за скърцанията, направо трябва да се скрият и да не се виждат от всеки, че има да караме алфи... вечно.
                          Братле, тук говорим за пластмаса. И наистина освен активатор има и една лента, като за изолация на сграда мрежата, която се поставя
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #28
                            http://aleck.snimka.bg/automobiles/alfa-romeo.642252

                            Дано така да можете да ги видите.....
                            Last edited by aleck; d.m.y г., 19:11.
                            Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

                            Comment


                            • #29
                              Това едва ли ще се залепи с каквото и да било. Счупено е точно там дето влиза в гредата, и е направило дупка отдолу на самото коляно...... Аз започнах да се оглеждам за радиатор.... И мисля да го подаря на жена ми за коледа...
                              Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

                              Comment


                              • #30
                                Строшил си пластмасовата част от радиатора - единият от двата странични резервоара ... Лошо. Това дето го държиш трябва да сочи право надолу и влиза в един тампон на гредичката.
                                Моята препоръка е нов радиатор. Това сега и да успееш да го залепиш, не е ясно колко ще кара. Още повече че е носеща част. Никога няма да си сигурен. А повярвай ми, много лошо ще стане, ако ти изтече антифриза в движение и не го усетиш навреме. Като нищо можеш да окотиш мотора.
                                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                                Comment

                                Working...
                                X